Knut
FD HBK Medlem
Sv: Visby skärper kraven kring svartcampare!!
Min 6 tonn tunge fikk Personbil I i papirene ved flytting til Sverige august 2011

Min 6 tonn tunge fikk Personbil I i papirene ved flytting til Sverige august 2011
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Min 6 tonn tunge fikk Personbil I i papirene ved flytting til Sverige august 2011![]()
En liten fundering kring skylten i Visby: Är inte detta diskriminering?
/Agne
En sak är ju säker : kommer inte att besöka denna ön . Hur vacker den nu må vara ... svin priser på det mesta , nee oskusten stannar vi på
Vet inte om mitt förra inlägg kom fram. Skriver ett nytt.Ta era bilar och kör ut i Europa där är ni välkomna i de flesta länder. har haft husbil sedan 1995 och aldrig semestrat i Sverige, lägger hellre mina pengar där jag är välkommen.
Piraten

Tänk så lite som kan påverka så mycket. Vi avbeställde färjebiljetten pga av detta och deras hutlösa priser 2 år på raken får räcka ytterligare några politiker som fått hybris säker med en maskros i knapphålet. Resan går istället till Sälen Vemdalen Åre och Throndheim, gott om ställplatser i skogen men en massa mygg.Blir jobbigt om man gjort sig illa och behvler uppsöka sjukhuset när man är på Gotland med husbil, men man får väl parkera nån annan stans o ta taxi till sjukhuset![]()
Heja utlandsregistrerade husbilar och lastbilsregistrerade nu har ni gott om plats!