Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det fungerade bra. Antalet personer var anmält i förväg och det fanns tre varmrätter att välja på. När vi kom och betalade skrevs det upp vad vi ville äta. Sedan fixades all mat under tiden vi åt tapas som ingick som förrätt. Drickan som ingick serverades vid borden och annan dricka beställdes och betalades vid baren. Allt flöt på bra med detta välorganiserade upplägg.Fungerade servicen med så mycket folk? Det har varit si och så med det tidigare,vi kunde få vänta 20 min på att beställa och lika länge på att betala.
Maten kanske var förbeställd?
Om man som vi gör står hela vintern kostar det €8,80/dygn och då ingår allt utom el. €0,35/kWhHej jag undra vad priserna är på campingen ?
Således på polen. Ingår den capingen priset?
Jovisst, än så länge benämner jag mig som tidsmiljonärja ibland kan det ha sina fördelar att vara senior ?