surtecruisers
FD HBK Medlem
passa på och njut av friheten !
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Kan tänka mig att det var så. Jag hade 28,7 grader idag i absolut norrläge dit solen aldrig når. Årets varmaste dag!Skulle varit lite mer florsocker på, men det smälte väl bort i värmen....![]()
Jag skulle väldigt ungefär säga att vi betalar €300 + el och gasol när vi står på campingen här och ca €175-200/person för allt annat. Då lever vi gott och unnar oss ofta att äta och dricka ute.Har en liten fråga om ungefärliga omkostnader. Har ni räknat ut vad boendekostnaden blir på en månad, samt matkostnaden/person? Mellan tumme och pekfinger!
Tack så jättemycket för svar.Jag skulle väldigt ungefär säga att vi betalar €300 + el och gasol när vi står på campingen här och ca €175-200/person för allt annat. Då lever vi gott och unnar oss ofta att äta och dricka ute.
Man kan säkert hyra en liten enkel lägenhet för samma summa. Även vi kommer att flyga hit nästa säsong eftersom vi köpt en husvagn på helårsplats här. Räknar man ärligt på kostnaden att köra husbil hit och ta lite gott om tid på sig blir det ganska dyrt. Trots att vi får betala 12 mån/år blir det billigare än att köra hit för ett halvår. Då kan vi även dra ut på vistelsen lite längre och våra barn kan använda husvagnen på sommaren om de vill.Tack så jättemycket för svar.
Kollat hyra av lgh och den kostnaden är inte så mycket dyrare. Flyg ToR billigare än att köra själv, så för mig är alternativet enkelt.
Tack än en gång för svar.
Det blir ny promenad imorgon kl 09.00.har varit där och de har riktigt god choklad ! trevlig utflykt ! så nu får ni ge er ut o gå igen ? ha ha
Grattis från Åsa o mig!Lite sol, boule och cava med vänner fulländade min födelsedag som avslutades med en riktigt god middag.