Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Som jag skrev är de inte lika söta som svenska jordgubbar. Trots det tycker jag de är läskande och goda. Gäller bara att inte äta direkt från kylskåpet.testat de där gubbarna men tycker inte de smakar nåt vidare ?
Samma sak med de färska jordgubbarna i Florida, smakade inte heller mycket men stora var de..Som jag skrev är de inte lika söta som svenska jordgubbar. Trots det tycker jag de är läskande och goda. Gäller bara att inte äta direkt från kylskåpet.
Några har gett sig av men då mest söderut. Varje dag kommer det nya så det är fortfarande i princip fullt hela tiden.hur ser det ut på santa pola nu ? har det kommit fler migranter från sverige ell har de börjat ge sig av mot norden ?
Ja vi tycker vi har ett härligt liv här. Bra klimat som gör att man kan vara ute mycket. Bra möjligheter till att vara fysiskt aktiva på olika sätt. En levande spansk stad inom gångavstånd med all service och många billiga och bra restauranger. En fräsch camping med många trevliga människor och mycket som händer. Nära flygplatsen när suget efter barn och barnbarn där hemma blir för stort.Så trevligt ni ser ut att ha!