surtecruisers
FD HBK Medlem
hej så ser det ut genom hela europa lite spooky faktiskt ! de ser oss som pesten som kommer med döden ! släpper inte in oss någonstans ! får vara glada om vi kan tanka ? lycka till och kör försiktigt !
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Tack för att vi får följa din resa, intressant o lärorikt, extra kul idag tycker jag, stod på stellplatsen camping Seepark, Kircheim 8/8 -98, ser likadant ut idag som då!Efter ännu en lång dagsetapp, 69 mil, så har vi landat på parkeringen utanför den stängda camping Seepark i Kirchheim. Dock har de servicedelen med toa, dusch, el mm öppen. Resan hit gick bra. Väldigt lugnt i Frankrike och efter en enkel gränspassage vid Mühlhausen lite mer trafik i Tyskland. Dock väldigt mycket mindre än normalt i Tyskland. Nu återstår bara en etapp innan vi tar färjan från Rostock på onsdag.
Visa bilaga 190704Visa bilaga 190705Visa bilaga 190706
Vad menar du är märkligt?Inlägg 345.... Märkligt.
Jag blev lite nyfiken på vem du är och kollade din profil. Jag har bott och arbetat i Höganäs kommun som lärare och skolledare 1990-2001. Jag var även aktiv i Lärarförbundet och var deras representant vid B&Unämndens sammanträden. Två av mina döttrar spelade även Suzukifiol. Så våra vägar har korsats.Livibil, det har varit mycket trevligt att följa din resa o övervintring, känns nästan som du blivit en vän i livet. Själv bor jag i Höganäs så jag bor nära din ”gladbo” . Välkommen hem o ha en fin vår o sommar trots coronan.
Otroligt, jag var ordf. I Bun 94-98. Vi byggde om o byggde nya skolor för 280 milj. Det var tuffa tider, men då var jag ung o stark, nu är jag varken eller. Kul, att vi möts, det är goda tag i dig.Jag blev lite nyfiken på vem du är och kollade din profil. Jag har bott och arbetat i Höganäs kommun som lärare och skolledare 1990-2001. Jag var även aktiv i Lärarförbundet och var deras representant vid B&Unämndens sammanträden. Två av mina döttrar spelade även Suzukifiol. Så våra vägar har korsats.
Ah då förstår jag vad du fann märkligt. Eftersom vi alla suttit i karantän på samma camping en vecka i en stad utan coronasmitta och sen bara träffat varandra under hemresan kände vi oss trygga med varandra.Hej Livibil.
Tack för trevlig beskrivning av ert uppehälle och resa i södra Europa.
Det som jag upplevde som märkligt är att ni kommer från ett hårt drabbat Spanien avseende coronaviruset och i strid med de rekommendationer som finns, för att minska risken för smittspridning, (säkerhetsavstånd ca två meter) ändå stod så tätt inpå varandra på en av de bilder du lagt upp.
Eftersom inkubationstiden är mellan fem till tio dagar så är ju det helt okänt om någon av er exponerats för Corona och därför kan viruset om det finns flyttas mellan er i gruppen. mvh fritidsbonden
Det var precis den period jag var en del av. Uppskattade mycket ditt ledarskap i nämndenOtroligt, jag var ordf. I Bun 94-98. Vi byggde om o byggde nya skolor för 280 milj. Det var tuffa tider, men då var jag ung o stark, nu är jag varken eller. Kul, att vi möts, det är goda tag i dig.
Å jag har gillat dina dagböcker från Bahia. Har inte missat ett ända av dina berättelser. Frugan o jag har talat om att vi borde åka dit. Tyvärr måste hon jobba minst tre år till.Det var precis den period jag var en del av. Uppskattade mycket ditt ledarskap i nämnden