Eken55
FD HBK Medlem
Vad har ni för erfarenhet av olika termotäcken,invändiga som täcker framruta och sidorutor eller utvändigt täcke som täcker hela fronten på bilen
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Också intresserad av RV - masters lösning. Har också helintegrerad bil.Ska nu byta min halvintegrerade bil mot en helintegrerad (McLouis Nevis). Har fram till nu använt Masa-täcket och är kanonnöjd.
Har några av er Masa-täcke till helintegrerad? Vad jag förstår så måste man skruva i fästen då det på höger sida saknas dörr att trä täcket på. Är inte så förtjust i att borra och skruva i karossen.
Det jag sneglat på är vintertäcke från RV-master som fäst med magneter. Verkar oerhört smidigt. Kan även kompletteras med remmar vid hård blåst. Är dock i en högre prisklass. Någon som har detta på en helintegrerad bil?
Sidan verkar inte vara aktuell. Någon som har ”rätt” adress?Använder också Masa täcke från Finland. Höjer komforten väsentligt när man sitter i de främre stolarna. Hindrar kallras.har fricampat i -24 med högsta komfort tack vare Masatäcket och Aldepannan. Ytterligare en bra sak ärAldes värmeväxlare som ser till att man har en varm motor när det är dax att åka vidare.
Svara mig själv. Hittade denna sida som inte är ”säker” Tervetuloa! M.Huhtalo Oy - Internetpalvelut.Sidan verkar inte vara aktuell. Någon som har ”rätt” adress?
Kjell
Den här sidan funkar. Vi beställde nyss därifrån. Leveranstid 2-3 veckor. Han vill att man mailar.Svara mig själv. Hittade denna sida som inte är ”säker” Tervetuloa! M.Huhtalo Oy - Internetpalvelut.
Kjell
Funkar för mig också. Är väl samma sida men på olika språk. Däremot fungerar inte länken i tidigare inlägg för mig.Den här sidan funkar. Vi beställde nyss därifrån. Leveranstid 2-3 veckor. Han vill att man mailar.
Välkommen! M.Huhtalo Ab - Internet Service
MASA skyddstäcke uppfyller behovet av effektivt skydd mot snö, kyla, isiga rutor, blåst och solsken.www.mhuhtalo.fi