F
F.d. 50069
Guest
Sv: Vinkningar till andra husbilar?!
Hej på er alla
Kom hem från en liten mindre semestertripp på 4 dagar och med tanke på denna tråd så tänkte jag lite extra på hur det är med vinkandet
Facit på vinkningsfrekvensen mellan Böda och Mjölby ligger på minst 80%!
Både inhemska och uthemska bilar vinkar och hälsar!
Skoj som tusan.
Ps. En annan sak som också var lite skoj var att när vi lämnade Böda Sand´s camping nu i Lördags (27/6) så var camping belagd till max 10-20% och enligt en anställd på campingen så är det fullbokat redan nu på Måndag!
Vilket slit att jobba i incheckningen
Anders&Marie-Anne som tar en vecka till där i Augusti! Det är en mycket hundvänlig camping med ett lättillgängligt hundbad med tillhörande strand!
Hej på er alla
Kom hem från en liten mindre semestertripp på 4 dagar och med tanke på denna tråd så tänkte jag lite extra på hur det är med vinkandet
Facit på vinkningsfrekvensen mellan Böda och Mjölby ligger på minst 80%!
Både inhemska och uthemska bilar vinkar och hälsar!
Skoj som tusan.
Ps. En annan sak som också var lite skoj var att när vi lämnade Böda Sand´s camping nu i Lördags (27/6) så var camping belagd till max 10-20% och enligt en anställd på campingen så är det fullbokat redan nu på Måndag!
Vilket slit att jobba i incheckningen
Anders&Marie-Anne som tar en vecka till där i Augusti! Det är en mycket hundvänlig camping med ett lättillgängligt hundbad med tillhörande strand!
Senast redigerad av en moderator:

Förr när vi hade länsbokstav på bilarna,då vet jag att vi vinkade till dom som kom från samma län. Man kan väl göra som man vill, kanske kunde det göra oss mer gladare i trafiken, istället för att svära o gorma bakom ratten så kunde man ju vinka lite glatt eller hur......

vinka på.........................berithochrister.......................
Hej,