Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ja det är nog så att en del liksom vi åkt hem över julen. I år lämnade vi dock kvar husbilen på Bahia.tror du att folk börjat åka hem tidigare då ? för det verkar ju på bengtic som att det fanns en hel del platser att välja på trots allt ? jag tycker att du ska ta en sväng till portugal så ska du se att du upptäcker en hel del som inte spanien och bahia kan erbjuda ! det ena behöver inte förta det andra eller hur ?
I Portugal måste man ha skylt om lasten sticker ut mer än 45 cm. Lärde oss det den hårda vägen för 3 dagar sen. Fick 120 euro i böter, cykeln stack ut strax över 50 cm.Det är bara Italien och Spanien som kräver skyltar
Inte mycket ledigt här hade väl tur att en del åker och parkerar och flyger hem över julen
Bengt Bahia är ett bra ställe att övervintra på och där har du mycket folk att surra med finns alltid någon att svinga en bira med och enligt rykten så är det någon som öppnat butik där Aldi låg innan flytten stämmer det är det ju nära att handla igen vem vet vi kanske dyker upp i Januari då kanske du och datanörden kan sitta och surra igen