Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Gammal bil mår allra bäst av riktig mineralolja. Detta är Min erfarenhet.
Har några fordon och efter att använt syntet 1 gång så började en slabba i sig olja och använder bara denna typ när motorn är inkörd från början med det.
Håller med.Gammal bil mår allra bäst av riktig mineralolja. Detta är Min erfarenhet.
Har några fordon och efter att använt syntet 1 gång så började en slabba i sig olja och använder bara denna typ när motorn är inkörd från början med det.
Ok, då förstår jag inte varför Stora Belt bron var dyrare för oss efter att vi monterat cykelställ....men vi var ju inte över 10m, så det var väl prisökningKostnad på betalvägar kan påverkas av vikt, höjd och antal axlar - inte längd.
Stora Bält ska man alltid åka i manuell bana för att få rätt pris. Automatiken stämmer inte för husbilar där!Broar, färjor, har väl egna regler, tror jag.
Just Stora Bält är väl extremt dyr, sist jag åkte över den kostade det runt 1000sek
Att det skulle vara färre vilar har verkligen inte märkts på Bahia under hösten då det i princip varit fullt. Vilken plats valde du Bengt?verkar som det är mindre folk och bilar överlag i år ? här på los madriles finns det gott om platser ! ja portugal är ju kallare helt klart men har kanske andra fördelar ?
Det är lite billigare att leva och sen tycker jag att de är bättre på Engelska än Spanjorerna.Vilka fördelar har Portugal jämfört med Spanien?