Hasse-K
HBK Medlem
Vi kanske träffas innan gränsen, vi får se. Nu kl 4 har vi bara 1 plusgrad men varmt i bilen, dieselvärmaren brummar på så fint. Jag slocknade innan 9 igår kväll, var nog lite trött.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Tyvärr kan jag inte hjälpa med någon plats med el längs den vägen. Vi har stått i Roses men det ligger ju ute vid kusten. Det var dock en trevlig upplevelse när vi stannade där i oktober 2018. Jag tror dessutom inte där är öppet vid denna tid på året. Lycka till med resan och letandet efter bra övernattningsplatser.Skulle gärna vilja ha lite tips på ett bra ställe att stanna på i morgon onsdag helst med öppen restaurang i närheten, någonstans efter gränsen till spanien figueres eller liknande. Åker från Avignon, LiviBil Siv har hjälpt mej två gånger tidigare tredje gången nu på Ballatelle.
Ska vara El också!
Ja det finns ett par olika med el men jag är tveksam till om det finns någon öppen restaurang i närheten.Såg nu att det finns en ställplats närmare Figueres vid Cabany tydligen 10 pengar med 6 amp
Har inte varit där själv men den finns på park4night
Skulle gärna vilja ha lite tips på ett bra ställe att stanna på i morgon onsdag helst med öppen restaurang i närheten, någonstans efter gränsen till spanien figueres eller liknande. Åker från Avignon, LiviBil Siv har hjälpt mej två gånger tidigare tredje gången nu på Ballatelle.
Ska vara El också!