• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Underredsbehandling av ny husbil

bror.axelson

HBK Medlem
Inlägg
4.381
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1072
Medlemskap
2024
Sv: Underredsbehandling av ny husbil

Uj uj uj, dessa bilder är nog mera regel än undantag. Riktigt dåliga underredsbehandligar till stora kostnader.
 

anytec

HBK Medlem
Inlägg
587
Kommun
Luleå
HBK-Nr
4254
Medlemskap
2024
Sv: Underredsbehandling av ny husbil

Uj uj uj, dessa bilder är nog mera regel än undantag. Riktigt dåliga underredsbehandligar till stora kostnader.

Har du några tips på bra firmor på underredsbehandligar i närheten av Stockholm finns ingen i norbotten eller västerbotten som klarar våran hb (3,860kg)
 

Stellplatz

HBK Medlem
Inlägg
175
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
6758
Medlemskap
2024
Sv: Underredsbehandling av ny husbil

Hej

I Skellefteå finns Bilvårdscenter , dom fixar underredsbehandling av Husbilen, prata med Magnus.

:msn_laugh:Stellplatz
 
F

F.d. 5333

Guest
Sv: Underredsbehandling av ny husbil

Inte vet jag, men är bilen en 89:a så verkar rostskyddet vara bra! menar 23 år i år inte många bilar är så fräscha efter så lång tid.
 

bror.axelson

HBK Medlem
Inlägg
4.381
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1072
Medlemskap
2024
Sv: Underredsbehandling av ny husbil

Har du några tips på bra firmor på underredsbehandligar i närheten av Stockholm finns ingen i norbotten eller västerbotten som klarar våran hb (3,860kg)

Det klarar Rostskyddsmetoder i Vällingby lätt. Där gäller vanligt rostskydd
Kraftoljan heter ett företag som enbart behandlar med linolja. Vet inte om dom klarardin bils vikt men Googla och ring
Lycka till
Hälsningar Bror
 
Toppen