• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tyskland & Långtradarna

Status
Stängd för vidare inlägg.

vippen

HBK Medlem
Inlägg
816
Kommun
Malmö
HBK-Nr
12935
Medlemskap
2025
Sv: Tyskland & Långtradarna

Pensionsåldern i arbeten som klassas som "ansträngande" är så låg som 55 år för män och 50 för kvinnor ... mer än 600 grekiska yrken lyckades på något sätt bli klassade som ansträngande: hårfrisörer, radioreportrar, servitörer, musiker, och så vidare,och så vidare".
Källa Expressen
Är det verkligen sant helt otroligt .Om det är ansträngande och vara musiker el radioreparatör så det motiverar en pension vid 55 ,då ska en grovarbetare el betongare gå i pension vid 30
OT JAG VET.
 
F

F.d. 55856

Guest
Sv: Tyskland & Långtradarna

Jag har kört fram å tillbaks , till Kroatien i sommar , det fungerade till stor del utan problem. Det var bara en å annan polsk långtradar nisse som trodde att han satt i en sportbil ! annars inga större problem.
 
F

F.d. 24697

Guest
Sv: Tyskland & Långtradarna

Jag kör mycket i jobbet. Nu är jag heligt trött på dessa Östatstradare som kör här i Sverige. Dessa respekterar inte stopplikt kör rakt ut utan att stanna. Ligger o trycker i baken. Håller långt ut mot mittlinjen gör livsfarliga omkörningar på motorväg skall de till varje pris pressa sig om skiter i om ligger i höger fält kilometervis.
 
F

F.d. 52945

Guest
Sv: Tyskland & Långtradarna

Dessutom har en del (obs inte alla) ett extraarbete ( mellan kl. 04.00-04.30 att med huvud nyckel till fiat husbilar fr.o.m årsmodell 2007) ta sig in till sovande fritidsresenärer och stjäla deras semestertillhörigheter och därmed förstöra en efterlängtad semester för dem,,,,för 3:e gången på 5 år och i Frankrike försökte en neandertalaren igen att ta sig in i vår bil men tji fick han denna gång också (Larm,spännband och vaksam hustru:mad:)...grisen for upp i sin lastbil och försvann,jag hoppas att alla däcken exploderade på hans långtradare:D:D


Mvh
ArTii
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.679
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: Tyskland & Långtradarna

... i Frankrike försökte en neandertalaren igen att ta sig in i vår bil men tji fick han denna gång också (Larm,spännband och vaksam hustru:mad:)...

Går Tysklands autoban genom Frankrike? Det visste inte jag.
HaDe Hasse3
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.271
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: Tyskland & Långtradarna

Rubriken på tråden är Tyskland & Långtradarna. Hela tråden tycks spåra ur med grova generaliseringar om kriminella chaufförer, pensionsåldrar, premiärministrar i Grekland mm. Inte särskilt mycket om Tyskland och dess långtradartrafik.

Tråden stängs därför.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen