Knut
FD HBK Medlem
Sv: TV-antenn
Finnes som option for Oyster også. Har ikke selv denne og har heller ikke testet den.
Finnes som option for Oyster også. Har ikke selv denne og har heller ikke testet den.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
--------------------------------------------------------------------------------------Liknande problem !
Har en Hymer 2011 - B 678 med rundstrålande antenn och alltid tvingats till ny kanalsökning för att få tv bild.
Har problem att få bild pga dålig signal. Pratade med en tv ............
Mvh: S-A
vi har problem med våran rundstrålande (har tröttnat på den) vi fick tag på en som heter ohmega, modell DigiANIO. en liten en att sätta på insidan rikta mot stationen fungerar alldeles utmärkt 695kr 24x14cm
Denn antennkontakten du använder har jag dålig erfarenhet av. Efter byte till en vinklad blev mottagningen mycket bättre. Andersson Coax Angled Male TV-antennkontakt hane
Calle
Hej Calle!
Den kontakt du visar på härstammar från den tid då TV kom till byn.....problemet med denna modell är att den inte har 360 graders omslutning, dvs den är inte tillräckligt tät för den digitala värld vi lever i nu, det bästa är att köpa färdiga kablage av GOD kvalitet, i det fall då man måste kontaktera "på plats" kan man använda sig av F-kontakter med anpassade övergångar till TV eller Box... Det finns även mycket fina kablar i MACABs sortiment bla deras tripelskärmade RG-6TV-LSNH 1,0/4,6
//mats