Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Har en Omni-Nova / Kanon antenn![]()
OMNI-NOVA Rundstrålande tv-antenn BOSS LTE 700 Husbil / Båt
Senaste modellen med BOSS, TFORCE och bättre LTE-filterRef.: 144422Detta är förmodligen den bästa rundupptagande camping-antennen som finns på marknaden. Televéwww.digitaltvexperten.se
----------------------------------------------Omnimax antenn..............
![]()
Tv-Antenn Omnimax
Omnimax antenn är en av marknadens mest pålitliga TV-antenner med 360 mottagning för ...www.campingvaruhuset.se
Tackar Jankro----------------------------------------------
Hej jag vill bara tala ...
Ville bara informera om saker som säljarkåren ofta "glömmer" bort att informera om vid köp. Eller som jag nämnde, inte ens vet om.
M.v.h. JANKRO.
HejJag har slutat använda tv antenn, allting kan ju enkelt streamas idag....... med toppen kvalité .....
Men å andra sidan är ju inte tv:n hemma gratis heller, vi har ip-tv från Telia och det kostar 399:-/månad. Mitt mobilabonnemang med fri surf kostar 299:-/månad, men man undrar ju varför reklam finansierad tv skall kosta?!?Hej
Det funkar så gör vi med en del program, men man ska veta det kostar surf som inte är helt gratis
Hej,Hej
Det funkar så gör vi med en del program, men man ska veta det kostar surf som inte är helt gratis