Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vad står det på ditt COC intyg? Om du inte har fått något så får du ett gratis från din bilfirma.
Du behöver det om du vill ansöka om billigare GO-box avgift i Österike (Euro4). Österike godtar inga svenska regbevis.
Det finns allaredan en tråd som behandlar detta.Hur många har blivit stoppade av övervikt och fått böter undrar jag.
Var finns den tråden ?Det finns allaredan en tråd som behandlar detta.
http://www.husbilsklubben.se/forums/t45190/?highlight=%F6verviktVar finns den tråden ?
Tack för info. Såg inte så farligt ut att många har fastnat i vägtullen beror på att man inte har koll på bilen. Det gäller bara att ha koll på vikten vad man har med sig i bilen när man far i väg på SEM eller. Det har inte jag det jag behöver tar jag med så det så.