Livibil
HBK Medlem
Det har kommit rapporter från svenskar som är där att allt är ok med campingen.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det får bli en annan gång. Vi har bestämt oss för att köra vidare till Dubrovnik imorgon. Det är lovat lite lätt regn imorgon så lika bra ta en kördag då.
Stackars stad .Mitt minne återuppväcktes av din kommentar till salladen: Urk. Så heter en liten mysig stad i Holland med ställplats i hamnen mitt i stan. Ursäkta att jag gled från Grekland ett ögonblick![]()
Om vi ska ta oss till Grekland landvägen måste vi passera icke EUländer. Vi kör JOYFUL som numera väger 3850 kg på våra vanliga körkort tagna innan 1996. Det går utmärkt så länge vi håller oss inom EU/EES. Denna gången fick vi ta en färja, Ploce-Trpanj,Varför behöver ni nytt körkort? (fattar inte riktigt)![]()
Nej det fungerar inte eftersom den specialregeln bara gäller inom EU/EES. Lite lurigt när man ger sig av åt detta hållet i Europa.Okej, så att köra Bosnien Montenegro Albanien fungera ej fast man tagit kortet före 1 juni -96 med över 3500 kg