• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Svenska Rallyt 12-15 februari 2015

Bestliner

HBK Medlem
Inlägg
2.606
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
11647
Medlemskap
2024
Sv: Svenska Rallyt 12-15 februari 2015

Gillar själv motorsport men denna tråd ligger under markisen vilket gör att man får räkna med litet yvighet och mothugg från "goa gubbar" som Jappe och Knarrviken. Under markisen är det högt i tak så rena sportreferat skal man nog inte förvänta sig.
 
F

F.d. 55397

Guest
Sv: Svenska Rallyt 12-15 februari 2015

Tips: Köp Rallyprogrammet, en väldigt detaljerad karta ingår där hur många mysiga ställen att stanna till finns.

Vid Älvsjöns norra strand (vägen mellan Gåsborn o Fredriksberg) finns bla denna ställpats:

ställplats.JPG
N 60 2' 21" E14 16' 50"
 

Stig

HBK Medlem
Inlägg
1.709
Kommun
Varberg
HBK-Nr
12151
Medlemskap
2024
Sv: Svenska Rallyt 12-15 februari 2015

Då var en av årets höjdpunkter över för denna gång Är det någon som känner till vad den totala publiksiffran var över hela rallyt?
Det hela är såklart en uppskattning med ett mörkertal men det brukar ju ändå uppges ett publiktal.
 
F

F.d. 55397

Guest
Sv: Svenska Rallyt 12-15 februari 2015

Publiksiffran brukar de inte vifta med, är ju mest på arenorna de har någorlunda koll. Med Rallypass o dagpass blir matematiken svår + att de återigen "släppt" lite på publikområdena.

Men att det är i särklass Sveriges största återkommande publikevenemang lär ju bevisas på något vis
 

Frankia

HBK vice ordförande
Inlägg
5.532
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2024
Sv: Svenska Rallyt 12-15 februari 2015

Hej

Jag har inte sett några siffror.
Det enda jag hört är att det var publikrekord på SS1 Färjestads Travet på torsdag och på SS14 Collins Crest på lördag.
 
Toppen