• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Svårt ämne!

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 4697

Guest
Sv: Svårt ämne!

Nu ska ni vara glada snart är det hjul.

Kan bara le och tro att man är på nåt forum för 13 åringar när sånt här dyker upp.

Ha nu en trevlig helg.
 
F

F.d. 12300

Guest
Sv: Svårt ämne!

Jag kan bara inte förstå varför vissa ska få bestämma vad andra ska heta
 
F

F.d. 4697

Guest
Sv: Svårt ämne!

Precis vad jag menar detta är ett öppet forum och är det så att det finns självömkare som inte klarar detta,Då måste man ju innföra hårdare restriktioner.

Detta är i alla fall min personliga mening.

Tack för mig.
 
F

F.d. 3088

Guest
Sv: Svårt ämne!

Kjell A

Väntar fortfarande på svar från dig varfär du anser att min tråd är meningslös:cool:
Om du brukar vara i forum för 13 åringar får det stå för dig, jag för min del försöker vara saklig och inte kritisera andra medlemmar.

Hacan

Ingen bestämmer vad någon skall heta men om någon kan bli missuppfattad så vill man ju gärna påpeka vilket hundvakten (trettioett) gjorde
jag repeterar.

om någon fråga exempelvis vem skrev det stolliga inlägget och svaret blir trettioett
tittar man då vem som har trettioett så är det hundvakten man tror då att det
är han som skrivit inlägget. vilket ju då blir fel,

det var ju tvåtusenniohundrasjuan som skrev inlägget

Sedan fortsättningsvis vad anbelanger sandlådedeltagare, undanbedes dessa förhoppningsvis ser dom flesta min tråd som seriös och vill utveckla den,

Nu tar jag helg får önska samtliga i forumet en trevlig helg även ni på läktaren

Gurra
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 4697

Guest
Sv: Svårt ämne!

Du verkar ju ändå inte förstå att detta är ett forum som är öppet,sen får ju du ha vilka verderingar du vill men försök inte pracka på dom på andra.

Sen angående att jag skrev
forum för 13 åringar så verkar det som du skapade tråden för att få uppmerksamhet och det har du ju fått så nu är det väl dags att lägga deta tjöt.

Tror att dom flesta vet hur man ska uppföra sig

NÄ fram för mer husbilssnack.

Sånt här står ju redan i regelboken.
 
F

F.d. 4697

Guest
Sv: Svårt ämne!

Ett bra exempel är ju ovanstående när man inte tänkt igenom sitt innlägg så måste man redigera det.

Tycker fortfarande tråden va en tråd om självömkan.
 

Dennis & Kerstin

FD HBK Medlem
Inlägg
586
Kommun
Växjö
HBK-Nr
870
Medlemskap
2021
Sv: Svårt ämne!

Hej !

Ja vågar mig på att göra ett inägg till i den är tråden!!!!!!! Jag tycker ämnet
har varit intressant, men det är några som borde läsa Gurras första inlägg.
Det har ju blivit precis så som han tyckte att vi borde bättra oss på.....inte munhuggas och göra påhopp.

Fy va tråkigt!

Häsningar Kerstin
 
F

F.d. 4697

Guest
Sv: Svårt ämne!

Om inte gurras innlägg varit så hade det inte varit ,tänk till lite va.
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Svårt ämne!

Hej !

Ja vågar mig på att göra ett inägg till i den är tråden!!!!!!! Jag tycker ämnet
har varit intressant, men det är några som borde läsa Gurras första inlägg.
Det har ju blivit precis så som han tyckte att vi borde bättra oss på.....inte munhuggas och göra påhopp.

Fy va tråkigt!

Häsningar Kerstin

Hej Kerstin. Har länge tänkt att skriva några rader men Du räddade mig för att göra ett STÖRRE inlägg.
Tack för det Du skrev, kunde inte gjort det bättre själv.

Till ALLA: Ha nu en trevlig Fredag och tänk på vad vår Ordförande har skrivit så kanske det kan mana till eftertanke, / Kurt.
 
F

F.d. 4697

Guest
Sv: Svårt ämne!

Är ju ändå ingen so m håller sig till ämmnet ha ah:twitcy:
 
F

F.d. 55334

Guest
Sv: Svårt ämne!

Hej alla glada och vänliga HBK-are
Ber om ursäkt för att jag misstolkade uppgiften om "Inlägg:7" under Le Patrons namn. Det jag syftade på var hans första inlägg.
Ber också om ursäkt för att jag trampat in på den äkta 31ans revir. Jag tar till mig din synpunkt.
 
F

F.d. 12300

Guest
Sv: Svårt ämne!

Gurra;

Bara man tycker som du så är alt bra det var ju det vi skulle undvika om någon vill kalla sig för 31 å det är ledigt så varför inte är det några mer namn som du tycker är olämpliga så ge oss en lista
 
F

F.d. 14038

Guest
Sv: Svårt ämne!

Hejsan igen!

Hade bestämt mig för att sluta skriva här i forumet men kan inte låta bli nu för jag blir så j---vla förbannad över alla besservisar som tydligen inte är läskunniga.

Läs Gurras trådöppning och håll er till den, vad fan nämner han frågor om Namn eller nummer någonstanns där.

Gud vad trött jag blir över detta trams.


Hls Laika som inte kommer att besvara era påhopp på mig för detta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen