• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Svårt ämne!

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 55334

Guest
Sv: Svårt ämne!

Jaha, det är väl jag som har rört till det för er igen. Namnbyteshistorien började som ett litet skämt från mig till Le Patron och att han inte tog illa upp vet jag. Sedan var det den äkta 31ans synpunkt jag tog till mig och förstod.
Så det är väl bra om ingen hoppar på någon för någonting mer när det gäller dessa sidospår.
 
F

F.d. 3088

Guest
Sv: Svårt ämne!

Fick en tanke
Här på vår sida startas ju en mängd olika inlägg, med följd att en del av oss har annan åsikt som vi framför. En del svar blir då lite tykna, alla vet inte alltid bäst men man kan tro att man gör det, här kommer då poängen om man nu vet att man har rätt försök då sakligt att förklara gärna med urklipp, bilder eller annat,
Ibland tror man något, då kanske man skulle skriva att man tror eller skriv svaret som en fråga, ibland går inte det så strunta i tråden det finns ju flera andra att välja på.
Så slipper vi trådar på flera sidor som bara blir munhugg:swoon:OBS detta är bara en tanke från mig:wink:

Vad jag har förstått så har flera av oss "hoppat upp på läktaren" vilket jag tycker är tråkigt, detta beror nog på hur man har blivit bemött här här i forumet:wideeyed:


oppas nu att mitt inlägg inte stötte någon och att ingen av oss är långsökt utan hejar när vi möts i trafiken:D

Gurra

OJ OJ Hur gick det med mitt inlägg

Hej brukar inte vara här på helgerna fullt upp med annat men men min server bökade
När jag provkörde den mot nätet efter rep kollade jag HBK (testade hastighet).
Läste jag bland annat det här i ett inlägg:: Bara man tycker som du så är alt bra :mad:
Plus en massa annat som inte har ett skit med mitt inlägg att göra.
Jag försöker inte mästra någon.
Om min tråd kan missuppfattas som här har blivit hur skall jag då skriva, det kan jag inte:swoon:kanske lika bra stänga den:confused:
Efter att ha försökt en längre tid att skapa trådar som jag tror skulle vara uppskattade(Vad händer jo ett påhopp nästan direkt!!! inte alltid men ibland, varför måste det vara så
Det är nästan samma muppar jämt, eller någon intresserad inte undra på att läktaren börjar bli full, Fick ett gäng mail idag från klubbmedlemmar:rolleyes:
Tror jag klättrar upp på läktaren bland de andra gubbarna jag oxå och vilar en stund.
O den som tänker kommentera att jag kliver upp där en stund göre sig icke besvär jag besvarar inte kommentaren, även om den är provocerande jag bara ler glatt och tackar dom som stöttat mig i mitt inlägg :D

Med vänlig hälsning 529
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Svårt ämne!

Det finns sanning och det finns dikt
objektiviten det gärna kivas om
för somliga det nästan blir som en plikt
att i vissa forum härja runt liksom
en verbalist vars enda önskan är att skapa split
och detta utan att ha druckit någon sprit
vad begär vi då av våra medlemmar egentligen
svaret på detta är liksom treenigheten
då beståendes av sanningen, subjektiviteten
och någonstans i bakgrunden objektiviteten

Jag blev så himla förvirrad av den här tråden
så jag tyckte att jag borde bidraga med något
att det blev så här dunkelt beror dom visa råden
av exempelvis grannen som sa till mig per telefontråden
att kom hit, söla ej, vi har nånting som i bör skåden

Nä jag lägger ner nu! Nachspiel kommer alltid efter Vorspiel
men nu jädrar och anåda ska det bli Nachtspiel!

Ta inte för allvarligt nu på detta
vill ej ha någon vendetta
hellre söt och vacker chokolad från Marabou
än bitter och tuff chokolad från Cloetta
vad lär vi då av detta, ja säg det
vem kan här bli profet

Sketfull Jappe på väg till Nachtspiel

Förlåt mig, ty jag vet inte bättre i varje fall inte i detta tillstånd som dom andra har lurat in mig i. (Josahonnenon 25:10)
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen