• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Stängd, kommer aldrig igen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bestliner

HBK Medlem
Inlägg
2.606
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
11647
Medlemskap
2024
Sv: Stängd, kommer aldrig igen!

Den tråden var ju litet snabbt stängd Kan hålla med om att ämnet var litet riskabelt en lödagkväll men så farligt var det ju inte. Tonen var ju mera åt det lättsamma hållet.
Jappe, ta nu en dum Tjörnbus råd och gå vidare med en klackspark. Inte tusan vill vi vara utan dina visdomsord även om de kommer från en Orustare:)
 

Niclas & Pia

HBK Medlem
Inlägg
332
Kommun
Borås
HBK-Nr
5365
Medlemskap
2024
Sv: Stängd, kommer aldrig igen!

Jappe, så här skrev du i en annan tråd -
"Facebook kanske bör tas på allvar. jag förstår fortfarande inte meningen riktigt med det här sättet att kommunicera tankar och intressen globalt men det ligger väl i tiden. Jag anar ursprungstanken,..."

Du kanske kan använda facebook till dina tankar ;-)...blir ju inte nerstängd om du inte gör det själv....
Du får säkert många följare där med dina intressanta iaktagelser och tankar

//Niclas
 

SirMcLain

HBK Medlem
Inlägg
6.732
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
Sv: Stängd, kommer aldrig igen!

Vem stängde och varför, vem öppnade igen??

Det vet ingen. Bara löjligt att stänga en tråd i smyg som hade en lättsam ton. Utan motivering eller varning.

Men men även en moderator kan ju göra oförståeliga saker en lördag. Det måste vi kanske ha förståelse för.

Synd bara att Jappe hoppar av.
 

bomaud

HBK Medlem
Inlägg
142
Kommun
Gävle
HBK-Nr
13273
Medlemskap
2024
Sv: Stängd, kommer aldrig igen!

Tråden som stängdes har ett klart berättigande även i detta forum , vi som får förmånenen att rösta i allmänna val ( för vissa är det inte verklighet ) väljer våra företrädare i viktiga frågor. Det handlar ibland inte bara om skatter för husbilar , försäkringar m.m. Kan det vara så att allt borde hänga ihop i en samhällskultur ?
:spinny:
 

Amstel

HBK Medlem
Inlägg
2.423
Kommun
Orust
HBK-Nr
3309
Medlemskap
2024
Sv: Stängd, kommer aldrig igen!

Jag skriver inte mer i detta forum! Jappe
Sådan sorti accepteras bara inte!
Så lätt kommer du inte undan! En människa som du med så många rätta tankar och idéer måste väl ändå ha ett annat svar än att slänga yxan i sjön?
Kom igen! Jag väntar på fortsättningen!
Tror inte det finns någon som har startat så många trådar som du! Du har många trådar kvar att starta! Jag väntar!
Julian
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen