• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Stängd, kommer aldrig igen!

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 26625

Guest
Sv: Stängd, kommer aldrig igen!

Det vi menade var när folk på detta forum frågade om bra ställen att stå på under svenska rallyt, då svarar JAPPE : Citat

Jag har lite svårt att förstå att sådana här vansinneskörningar med bilar på skogsvägarna verkligen kan vara tillåtet! Vad säger befolkningen i trakterna som blir utestängda från vägarna till sina hem! Och vad tycker skogens djur om dessa fartorgier i de annars så tysta och fina skogstrakterna? Gäller inte trafikförordningen den här sortens tävlingar? Att man vrålkör på bana är en sak, under förutsättning givetvis att bilarna är utrustade med fungerande ljuddämpare, men att tillåta sådant här i naturen, bland alla djuren, det övergår mitt förstånd!

Jappe
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.820
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Stängd, kommer aldrig igen!

Jo det var jag som stängde Jappes tråd. Nu är det ju så att vi oftast är överens i HBK Web om sådana åtgärder så det kunde vara vem som helst som gjort det.
Varför ska vi använda ett av Europas största och bästa forum för Husbilsfrågor till att driva personliga politiska agendor?
Det är ofta personer försöker att använda Husbilsklubben.se till att skaffa sig personliga favörer pga att genomslaget är så stort.
Antingen i form av förtäckta annonser eller lite reklam för närståendes verksamhet eller att driva någon fråga som står dem varmt om hjärtat.

Vi är över 12000 betalande HBK medlemmar i Husbilsklubben.se och över 30000 medlemmar i forumet och dessutom så besöker knappt 10000 personer Husbilsklubben.se VARJE DAG!

Låt oss nu slå vakt om denna makt som vi har som en oberoende kraft och använda denna makt till att förbättra villkoren för oss med Husbilar!
De som försöker använda forumets popularitet för personliga ändamål borde vi mota bort om de inte gynnar livet i Husbil.

Vi är i stort sett samma gäng som skött HBK Web sedan klubben startades 25 Nov 2006 och med tanke på den utveckling som skett så har vi ju haft rätt bra kompass hittills för ingen annan har ju lyckats lika bra.
Husbilsklubben.se är utan jämförelse Sveriges populäraste forum för Husbilsfrågor och dessutom har det blivit Nordens största Husbilsklubb.

Härmed stänger vi denna tråd.

Vill Jappe fortsätta med sin underbara prosa så är han mer än välkommen och vad gäller Jappe så är jag o Jappe de bästa av vänner sedan många år tillbaka men vi är inte alltid överens.!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen