• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Spårutrustning typ tracker

F

F.d. 58882

Guest
Jag har funderingar på att införskaffa någon sorts spårutrustning till båten. Kraven är att få ett SMS till telefonen när båten är på villovägar & att jag skall kunna se var den befinner sig i realtid. Finns detta utan abonnemang så man slipper glömma fylla på något kort eller liknande. Tips mottages tacksamt.

Västkustcamparen

HBK Medlem
Kommun
Ale
HBK-Nr
24499
Medlemskap
2025
Geosafe uppfyller dina krav.
Du kan ställa in ett geostaket och får då ett SMS med länk till Google Maps när båten/bilen kommer utanför detta.
Inget abonnemang och man använder kontantkort.
Jag använder Telia. Man laddar med minst 50 kr.
Tyvärr har de börjat dra 15 kr/månad, men när saldot sjunker under 15 kr slutar de dra.
Kortet går att ladda online om man registrerar det.

Senast ändrad:

Wizard

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2025
Geosafe uppfyller dina krav.
Du kan ställa in ett geostaket och får då ett SMS med länk till Google Maps när båten/bilen kommer utanför detta.
Inget abonnemang och man använder kontantkort.
Jag använder Telia. Man laddar med minst 50 kr.
Tyvärr har de börjat dra 15 kr/månad, men när saldot sjunker under 15 kr slutar de dra.
Kortet går att ladda online om man registrerar det.
Laddar man data istället för samtal dras inga 15:-/mån blev jag upplyst om.

F

F.d. 58882

Guest
Det som avgjorde att jag valde SweTracker var att man inte behövde hålla koll på hur mycket det fanns på något kort & att man kunde pausa abonnemanget när man ville. 49:-/månad är ju "peanuts" i sammanhanget.

Senast redigerad av en moderator:

Kjell1351

HBK Medlem
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
17525
Medlemskap
2025
Toppen