Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Förstår inte varför man skall ha så mycket paneler. Har 100 W och står aldrig på elplats. Batteriet alltid fulladdat ( dock inte alltid på morgonen men tillräckligt). Kör
Spis, värme och kyl på gasol. Använder inte bilen på vinterhalvåret.
Förstår inte varför man skall ha så mycket paneler. Har 100 W och står aldrig på elplats. Batteriet alltid fulladdat ( dock inte alltid på morgonen men tillräckligt). Kör
Jag använde MC4 kontakter när jag byggde ut minaHar 1 st 110w solpanel och tänker sätta upp en 160w till, kan jag bara paralellkoppla solpanelern och sedan in i regulatorn som självklart måste klara i mitt fall minst 270w?
Jag måste tapetsera sidorna med paneler. Jag får inte plats med en 100wattare ens.För oss "åretruntare" är min rekommendation att "tapetsera" taket med paneler.![]()