• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Snålt och fräckt

Status
Stängd för vidare inlägg.

PL 8

HBK Medlem
Inlägg
642
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
31890
Medlemskap
2024
Där tänker du fel! Styrelsen kan omöjligt följa alla inläggen och de olika diskussioner som förs. Har du en idé som du tycker skulle vara bra att styrelsen bör ta del av så är rätta vägen ”Kontakta oss”!
Jag har inte påstått att styrelsen ska följa allt som skrivs på forumet. Men jag tycker det ganska naturligt om en styrelse i en klubb med ett aktivt forum antingen via någon i styrelsen eller via någon styrelsen närstående, t ex moderatorer, får en hint om något intressant eller bra som skrivs på forumet. Men tydligen har jag fel i detta. Tack för upplysningen.
 

krinil

HBK Medlem
Inlägg
3.835
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Jag har inte påstått att styrelsen ska följa allt som skrivs på forumet. Men jag tycker det ganska naturligt om en styrelse i en klubb med ett aktivt forum antingen via någon i styrelsen eller via någon styrelsen närstående, t ex moderatorer, får en hint om något intressant eller bra som skrivs på forumet. Men tydligen har jag fel i detta. Tack för upplysningen.
Många styrelseledamoter och webbare deltar aktivt i trådarna, som medlemmar. Det är bra! Men skulle de föra allt, som skulle kunna tolkas som ett förbättringsförslag vidare, skull de inte göra något annat. Jag slänger själv ur mig många tankar och idéer i trådarna och tacka ibland Gud att det inte automatiskt drivs vidare! Det är väl en baggis att följa formen som Gunnar beskriver. Det ger dessutom ordning och reda och styrelsen kontroll över vad man ska arbeta med! Samtidigt får du som förslagsställare bättre och enklare återkoppling!
 

Golfbil

HBK Medlem
Inlägg
701
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
28667
Medlemskap
2025
Om man går tillbaka till #1 så är det väl ganska vanligt att folk "tjyvar" till sig service, eller?
Det är ju en massa ställplatser man kan åka förbi och tömma och fylla på och sedan dra iväg någon annanstans.
Jag tycker att det är mer regel än undantag att det inträffar.

Andemeningen är väl ändå att om man inte betalar för ställplats så skall man heller inte utnyttja faciliteterna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen