• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Saknar ett dataprogram

Toyota

HBK Medlem
Inlägg
305
Kommun
Osby
HBK-Nr
39286
Medlemskap
2025
Här finns en original CD skiva på bordet framför mig.
Studio DC10 Plus version 1.05
Pinnacle systems
English Deutsch Dutch
Årtal 1999
Man ska inte slänga grejer.
Jag vänder mig till den ursprunglige frågeställaren.... ''du vet att jag har en skiva''.
Kan ju va så att du kanske inte är på ditt bästa humör idag, vad vet jag.
Men kommer tid kommer råd.
 

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.066
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Har letat i mina gömmor och hittat original-CD från 1999. Kan inte garantera att det fungerar med moderna Windows-versioner.

Här fanns tidigare en länk till en mapp på min DropBox som innehåller filerna, men eftersom det då skulle handla om spridning av copyrightskyddat material har jag besinnat mig och tagit bort länken.

I mina gömmor hittade jag även en obegagnad Video Grabber med både RCA-ingångar och S-Video-ingång. En CD med Cyber-Link PowerDirector 9 ligger också i lådan.

Pålle


Hej Pålle...

Sorry Pålle att jag svarar dig sent.... jag har en dongell lik den du har ..men kvalitén blir inte så bra därför tänkte jag använda mitt gamla pinnacle pci-card
så nu undrar jag om du vill sälja skivan... ? Sänd gärna ett pm
 
Toppen