Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Om du ger lite mera info om vilken bil du har, är chansen större att du får svar!vilken säkring är det som matar skjutdörren till en plåtis, och är det någon som vet hur man får igen skjutdörren om den blir strömlös till automatiska dörrstängnings funktionen, så att man kan låsa bilen ?
Ja, det är en Pössl med soft lock! Tack Jörgen!Ja nu vet jag inte om du menar typ soft lock eller där du trycker på en knapp för att stänga skjutdörren.
Är det soft lock då ska den stänga om du har motorn igång.
Jag tar ut bodelsbatterierna startar bilen drar igen skjutdörren soft locken stänger den. Sen stanna jag motorn lås alla dörrar med fjärrkontrollen. Kopplar bort bilbatteriet. Sen kan man starta varningsblinkersen den sluta fungera efter ett eller två blink i bästa fall. Sen är bilen strömlös. Då kan du öppna förare dörren och gå ut låsa med nyckel. Nu får du inte öppna skjutdörren för nu fungerar inte soft locken. Men bilen är låst.
Är det där du trycker på en knapp för att stänga skjutdörren ja då kan jag inte hjälpa dej.
Jörgen.
Det är en Pössl med soft lock stängning!Om du ger lite mera info om vilken bil du har, är chansen större att du får svar!![]()
Du menar kanske detta:läste någonstans kommer inte ihåg var. Att om softlock inte fungerar måste man koppla bort den rent mekaniskt.
Hej. På min 2017 är det säkring Nr.9vilken säkring är det som matar skjutdörren till en plåtis, och är det någon som vet hur man får igen skjutdörren om den blir strömlös till automatiska dörrstängnings funktionen, så att man kan låsa bilen ?
Hej igen. Glömde det med dörren. Stäng dörren slå inte igen för hårt. Tryck in bakändan som inte vill gå in med handkraft. Lås när dörren är inne i sitt läge.Det är en Pössl med soft lock stängning!
Vart sitter det här säkringsskåprt? Känner inte igen det, vi har en Pössl roadcruiser 2014Hej. På min 2017 är det säkring Nr.9
Vart sitter det här säkringsskåprt? Känner inte igen det, vi har en Pössl roadcruis
Vet inte hur - 14 är byggd. Min i min sitter det på den sk. Soffan med 2 bultade platser o under soffan sitter pannan.Vart sitter det här säkringsskåprt? Känner inte igen det, vi har en Pössl roadcruiser 2014
Du menar där El-block (EBL 99) sitter eller ?På min Pössl 2013 är den placerad under förarstolen.
Ja någon annan elcentral har du säkert inte.