• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Generell fråga Problem med MaxxFan

Thomas Werner

HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
30264
Medlemskap
2026
Jag har problem med att min MaxxFan Deluxe inte gillar när det blir riktigt varmt ute :(. Den vägrar då att köra annat än på lägsta fart, både när man kör manuellt eller med automatik. Märkte det redan ifjol men sen på hösten glömde jag bort det. Nu är det lika igen när det blev riktigt varmt ute. Nån som varit med om detta?

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Jag har problem med att min MaxxFan Deluxe inte gillar när det blir riktigt varmt ute :(. Den vägrar då att köra annat än på lägsta fart, både när man kör manuellt eller med automatik. Märkte det redan ifjol men sen på hösten glömde jag bort det. Nu är det lika igen när det blev riktigt varmt ute. Nån som varit med om detta?
Absolut inte. Antingen har du lyckats med någon inställning i automatiken, eller så har du ett fel på fläkten. Jag kör enbart fläkten manuellt. Använder enbart knapparna stor och liten fläkt, samt den längst ner till höger om jag vill byta luftriktning. Rör inte de andra!

Toppen