• Hösterbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills 2022-12-31.
    Mer information finns här: www.husbilsklubben.se/ny
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På tur med Ture, ett nytt kapitel

Livibil

HBK Medlem
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
11764
Medlemskap
2023
hej ! kom till Santa Pola idag trodde du var här ? här finns gott om plats aldrig sett det så tomt vid denna tiden ?
Det har varit trist väder den sista tiden. Det och det osäkra dagsläget har fått fler än vanligt att börja dra sig hemåt. Tyvärr verkar vi få dras med ovädret en tid till. Efter en torr vinter behövs vattnet men det är aldrig kul när det kommer. Själv tänker jag invänta solen här!

Hasse_K

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
17594
Medlemskap
2022
Det är väl lika bra att avslöja att jag har hittat en ny kvinna som förgyller mitt liv. Ibland vänder det fort.
Nu är jag lite förvirrad hur jag ska göra till nästa vinter, åka söderut eller stanna hemma i kylan. Bägge alternativen har ju sina för och nackdelar. Bygger om bilen så hon får plats, hon är 189 cm! Åsa var 166 så sängen är för kort. Mer om ombyggnaden finns i min tråd Renaulten.

Hasse_K

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
17594
Medlemskap
2022
Då är jag ute med Ture igen! Numera som ensam åkande om man inte räknar med Rossi.
Ikväll har jag hamnat vid Ringsjöns strand i Fulltofta naturreservat. Regnet öser ner och åskan går.
På väg upp längs ostkusten av Skåne sedan vidare upp i östra Sverige. Hur långt upp jag kör det vet jag inte än.

Hasse_K

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
17594
Medlemskap
2022
Godmorgon!
Sovit gott inatt tills en motorsåg väckte mig halv 8. Lite svårt att somna igår kväll, varmt, 26 grader inne och 20 ute vid 23. Får väl gå upp och fixa lite frukost och ta en morgonpromenad med Rossi.
Får se vart jag hamnar ikväll. Kanske på listerlandet nånstans.

Gunillas Kenth

HBK Kassör
Admin medlem
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
3925
Medlemskap
2023
Har stannat på Fiskerian i Hörvik.
Sill med potatismos är ju aldrig fel!
Hade tänkt att stå här inatt men ställplatsen är fullbelagd.
Fick tips om att det fanns fler platser andra sidan hamnen så där står jag nu, mätt o belåten med utsikt över hamnen.
Krokås har 16 platser. Vi var där förra veckan.

Toppen