Hasse-K
HBK Medlem
Jag hoppas att jag kommer ner vintern 22-23 istället.
Med dagens dieselpriser börjar jag tvivla på att jag har råd att åka så långt.
Med dagens dieselpriser börjar jag tvivla på att jag har råd att åka så långt.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Det har varit trist väder den sista tiden. Det och det osäkra dagsläget har fått fler än vanligt att börja dra sig hemåt. Tyvärr verkar vi få dras med ovädret en tid till. Efter en torr vinter behövs vattnet men det är aldrig kul när det kommer. Själv tänker jag invänta solen här!hej ! kom till Santa Pola idag trodde du var här ? här finns gott om plats aldrig sett det så tomt vid denna tiden ?
Krokås har 16 platser. Vi var där förra veckan.Har stannat på Fiskerian i Hörvik.
Sill med potatismos är ju aldrig fel!
Hade tänkt att stå här inatt men ställplatsen är fullbelagd.
Fick tips om att det fanns fler platser andra sidan hamnen så där står jag nu, mätt o belåten med utsikt över hamnen.
Många gilla men inga tipsHar börjat titta efter en annan husbil. Vill ha lite mer svängrum än det är i en plåtis men ändå under 6 m. Kanske en helintrigerad, Vad finns det för bilar i prisklassen runt 200 000:-? Mer vill jag inte lägga. Man ska har råd att köra med bilen också.
TipsMånga gilla men inga tips
Hade en Hymer 644 -04 helintegrerad och redan 2011 var bottenplywooden längst bak lite mjuk och fuktig.Tack för tipsen!
Fiat Hymer B 584 -00 ser ju intressant ut och rätt pris. Sen var det ju några till som jag gillade men med fuktskador, det vill man ju inte ha.
Sällan man ser nån Hymer med fuktskador, varför?
Hymer har ju väldigt lite trä i sina karosser förutom då bottenplattan. Det som kan läcka är listen mellan tak och väggsidor där listen kan släppa och släppa in vatten....Tack för tipsen!
Fiat Hymer B 584 -00 ser ju intressant ut och rätt pris. Sen var det ju några till som jag gillade men med fuktskador, det vill man ju inte ha.
Sällan man ser nån Hymer med fuktskador, varför?