• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2023.
    Mer information finns här: www.husbilsklubben.se/ny
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På tur med Ture, ett nytt kapitel

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2023
Då var jag hemma i Ängelholm med Ture II. Det blev en Hymer B 548 från -98. Har gått bra hela vägen hem. Det enda som inte var ok var torkarbladen. Blev nya på Biltema i Jönköping. Fick fylla på luft i alla däcken också. Är nöjd med Ture II. Får hitta en köpare till Ture I nu.
Ska fylla tanken imorgon och se hur mycket den har dragit. Runt litern gissar jag.Visa bilaga 227524

Det borde vara en 2,8 Tdi? I sådant fall ett bra köp, 2,5 och 21,8 TDi är något av det mest pålitliga som har byggts.

HenkeAls

HBK Medlem
Kommun
Tranemo
HBK-Nr
35376
Medlemskap
2023
Då var jag hemma i Ängelholm med Ture II. Det blev en Hymer B 548 från -98. Har gått bra hela vägen hem. Det enda som inte var ok var torkarbladen. Blev nya på Biltema i Jönköping. Fick fylla på luft i alla däcken också. Är nöjd med Ture II. Får hitta en köpare till Ture I nu.
Ska fylla tanken imorgon och se hur mycket den har dragit. Runt litern gissar jag.Visa bilaga 227524
Ser jättefin ut! Precis lagom stor och så en Hymer!

Tompan60

HBK Medlem
Kommun
Solna
HBK-Nr
30589
Medlemskap
2023
Då är jag ute med Ture igen! Numera som ensam åkande om man inte räknar med Rossi.
Ikväll har jag hamnat vid Ringsjöns strand i Fulltofta naturreservat. Regnet öser ner och åskan går.
På väg upp längs ostkusten av Skåne sedan vidare upp i östra Sverige. Hur långt upp jag kör det vet jag inte än.
Har följt dina trådar. Hur gick det med kvinnan som var 189 i strumplästen?

Hasse-K

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
17594
Medlemskap
2023
Ja det blir ett besök det lovar jag. Inte ligga kvar utan bara stanna några dar. Jag tänker åka runt med en kompis och titta oss omkring. Besöka platser som jag inte kunde besöka när Åsa var med pga att de inte var handikappvänliga.
Kompisen fick en stroke i höstas så han får inte köra men han blir bättre och bättre för var dag så vi räknar med att vi blir två som kan köra. Ska bli kul. Han kan lite spanska o franska. Han är från Holland så det blir ett besök där också på vägen hem. Första viktiga målet på vägen ner är MotoGP i Valencia i november nångång. Sen får vi se vart vi hamnar. Det ändrar sig nog under resans gång.

Toppen