• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret i Skandinavien

Tommy N

HBK Medlem
Kommun
Mönsterås
HBK-Nr
25990
Medlemskap
2027
Visst är det så, men jag hade tur att inte komma dit en måndag för då brukade de ha stängt.
Så lentor ta oss vidare.
Tommy
DSC_0387.jpg

lentor

HBK Medlem
Kommun
Nora
HBK-Nr
13821
Medlemskap
2025
Det är rätt!
Vandringsleden börjar vid Lysekil, nu framme vid Valbodalen
Din tur Tommy20250713_105152.jpg

Tommy N

HBK Medlem
Kommun
Mönsterås
HBK-Nr
25990
Medlemskap
2027
Javisst Ironhawk. Visst är det Dalsnibba och jag har inte köpt en körv i en körvmoj högre upp.och den smakade fint. Över till dig Ironhawk och ta oss vidare.
Tommy

DSC_1555.jpgDSC_1564.jpg

Ironhawk

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
17920
Medlemskap
2025
Jag har varit uppe på Dalsnibba 3 gånger i allt från strålande solsken till tjocka moln, så man bara såg 100 meter framför sig. En gång var det bara 4 plusgrader och det singlade ner lite snö, trots att det var mitt i sommaren. Ångrade lite då att jag hade shorts på mig. :)

Men vi tar och förflyttar oss en bra bit, både i höjd och plan. Jag blir imponerad om någon tar denna direkt.
Den här övergivna trädgården hittade jag av en slump bara för att det råkade finnas en geocache där. Mycket underlig plats, där det ser ut som att man för typ 30 år sen, bara lämnade alla verktyg, prydnadssaker och alla andra grejer och bara gick därifrån för att att aldrig komma tillbaka. Det är inte frågan om något ödehus, utan det bor folk bara några meter bort.

PXL_20250913_112145636.jpg
PXL_20250913_112155489.jpg

Toppen