• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret i Skandinavien

Ironhawk

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
17920
Medlemskap
2025
Javisst är det Hargs Bruk, strax söder om Östhammar. Ett sånt där ställe som många har åkt rakt igenom (eftersom rv 76 skär rakt igenom bruksområdet), men inte stannat och tittat närmare på. För mig var det första gången nu i lördags som jag stannade och gick runt och tittade i hela bruksområdet. Det blev en promenad på ca 5 km. Det finns rätt många geocachar här för den som, precis som jag, är fast i den hobbyn.

Led oss vidare på nya äventyr, Tommy.

PXL_20250913_101613654.jpgScreenshot_20250919_103838.png

Tommy N

HBK Medlem
Kommun
Mönsterås
HBK-Nr
25990
Medlemskap
2027
Det får nog bli ett besök där på Hargs Bruk i framtiden, men nu byter vi plats till denna. I min roll som gammal seglare får jag nog tacka nej till en rundtur med denna fullastade turbåt. Tycker den ser överlastad ut och rank .
Så var är jag?
Tommy

DSC_0392.jpg

Toppen