• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret i Skandinavien

F

F.d. 55374

Guest
Skulle tro att Ni har varit i Höga Kustenområdet där det är fantastiskt vackert med en del fina campingar t.ex Bönhamn men jag skulle sätta en slant på Norrfällsviken där vi har varit flera gånger och gärna återväder till
Hasse

Visst är det Norrfällsviken i Vackra Höga kusten. För många år sedan bodde vi flera somrar med husvagn längst ner på Hägget, kommer nog aldrig att hitta det bättre läge någonstans. Tyvärr fick dom riva service huset och ta bort elstolparna längst ner, bara för något jä… världsarv. Campingdelen som finns på bilden fanns inte då.
Över till dig Hasse.
Tommy R
 

hansyngve0319

FD HBK Medlem
Inlägg
603
Kommun
Kungsör
HBK-Nr
18108
Medlemskap
2021
Tack Tommy ! Ja som sagt vi återkommer gärna till Höga Kusten och förresten Sverige norr om Dalälven som vi är väldigt förtjusta i, men nu till en helt annan plats, börjar med ett par kanske lite kryptiska bilder, från var ?
Hälsningar Hasse

20170526_171806.jpg 20170526_173334.jpg
 

Ironhawk

HBK Medlem
Inlägg
423
Kommun
Gävle
HBK-Nr
17920
Medlemskap
2024
Det var gott om paragliders vid Ale stenar när jag var där för några år sen. Bilden liknar hur det ser ut där också, så det får bli mitt svar.

//Peter
 

tordan

HBK Medlem
Inlägg
1.204
Kommun
Motala
HBK-Nr
22905
Medlemskap
2024
Nej du Hasse, sådana här kolosser har vi aldrig haft bruk för i Motala. Fortsätt klura... tänk stort. ;)
 

tordan

HBK Medlem
Inlägg
1.204
Kommun
Motala
HBK-Nr
22905
Medlemskap
2024
Nej, det är inte Ö-vik heller. Här kommer nästa ledtråd:

Vi lämnar den numera tystlåtne Peter, tar oss några km bort från plats med vändande dollarturister.
Kan den här bilden möjligen lösa upp knuten? Annars får vi backa tillbaka, det har många gjort före oss.

IMG_7460 copy.jpg
 
Toppen