• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret i Skandinavien

tordan

HBK Medlem
Inlägg
1.203
Kommun
Motala
HBK-Nr
22905
Medlemskap
2024
Akkurat, det är i Grimstad det här. En trevlig liten by med anknytningar till Henrik Ibsen.
Många småbutiker och pittoresk miljö.
Kör vidare på spåret, Nilzon ;)

IMG_0139.JPG
 

hansyngve0319

FD HBK Medlem
Inlägg
603
Kommun
Kungsör
HBK-Nr
18108
Medlemskap
2021
Drar till med Vinga där det finns både museum & cafe i Ewert Taubes namn
Hälsningar Hasse

Hoppsan såg inte att Du hade fått rätt svar
Hasse
 

tordan

HBK Medlem
Inlägg
1.203
Kommun
Motala
HBK-Nr
22905
Medlemskap
2024
Inga problem Hasse :), vi drog ju iväg västerut tvärsöver Skagerrak till Grimstad,
men det lurade ju inte Nilzon, som vi nu väntar på mens han bläddrar djupt i arkiven efter nåt nytt...
 

Jan K

HBK Medlem
Inlägg
1.627
Kommun
Kristinehamn
HBK-Nr
17820
Medlemskap
2024
Jag förstår din gissning men den är fel. Vi är i Sverige men vi är i en annan ort vid en älv vars namn har gett namn åt både orten och sjön, som den rinner igenom här. Eller om det är tvärt om att älven har fått sitt namn efter orten och sjön, som har samma namn.
Var det någon som hängde med?
 
F

F.d. 55374

Guest
Tack, borde ha sett att det var Storuman redan vi första bilden, vi åkte över bron i september på väg till Luspholmens trevliga ställplats där blev vi kvar i 2 dygn. Nu till något annat, var är vi, en lånad bild.
image.jpg
 

hansyngve0319

FD HBK Medlem
Inlägg
603
Kommun
Kungsör
HBK-Nr
18108
Medlemskap
2021
Skulle tro att Ni har varit i Höga Kustenområdet där det är fantastiskt vackert med en del fina campingar t.ex Bönhamn men jag skulle sätta en slant på Norrfällsviken där vi har varit flera gånger och gärna återväder till
Hasse
 
Toppen