• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret del 3 2011 >

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.569
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Den verkar svår men jag gissar på Danmark och där har jag legat i många småbåtshamnar för ca 50 år sedan, kan det möjligen vara Kertenminde.
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.569
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Även om UffeO ännu inte har bekräftat det så är Middelfart rätt svar varför jag anser att Jan K kan ta oss vidare.
På platsen finns även en fin ställplats.
 

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Inlägg
6.574
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2024
Sover ni???

UffeO har inte bekräftat att svaret "Middelfart" är rätt, och Jan K (som svarade rätt) har inte varit synlig på drygt 2 veckor.

Skärpning!

Pålle
 
Senast ändrad:

Jan K

HBK Medlem
Inlägg
1.622
Kommun
Kristinehamn
HBK-Nr
17820
Medlemskap
2024
Sover ni???

UffeO har inte bekräftat att svaret "Middelfart" är rätt, och Jan K (som svarade rätt) har inte varit synlig på drygt 2 veckor.

Skärpning!

Pålle
Jag har varit bortrest utan husbil (!) i två veckor och kom hem ikväll. Jag låter någon annan ta över, eftersom jag känner att jag inte har tid att leta upp någon bra bild på ett par dagar.
 

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Inlägg
6.574
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2024
Smith's Lock Shop (som servicebilen med text tillhör) har varit verksam i Santa Barbara sedan 1976 (i varje fall enligt Google).

Bilden verkar vara tagen vid Alisal Road, inte så långt från det danska bageriet.

Pålle
 
Senast ändrad:

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.569
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Använder man Google så får jag det till Downie Gallery i Solvang, Kalifornien. (Fusk):cool:
 

Jan K

HBK Medlem
Inlägg
1.622
Kommun
Kristinehamn
HBK-Nr
17820
Medlemskap
2024
Ja, och jag slarvade. Jag glömde i hastigheten bort att rensa bort exif-data från filen. Men så går det när man har bråttom.
Jag tycker att Gunnar, som lyckades bäst med sitt fusk, fortsätter.
 
Toppen