Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Du menar armens fäste som kan justeras i skenan då de två skruvarna med 10mm nyckel lossats?Du kan lätt justera detta med en skiftnyckel, du ser fästet när du vevar ut markisen en bit. Där kan du justera så att den fungerar
![]()
Hej!Min fråga: Vet Ni om det finns någon spärr för max utrullning, och iså fall var sitter spärren? Tacksam för svar!
p.s. Har mailat Thule, men inget svar?
Hur gick med markisproblemet för dig? Jag har ett liknande problem med min markis, men har hittat ett veck på duken närmast trumman som gör att omkretsen ökar i mitten på markistrumman och då inte spänner in kanterna ordentligt!
Mitt problem ätt jag kan inte veva ut markisen tillräckligt för att åtgärda vecket?
Är din frontbalk rak? Min har blivit konkav!
Mvh Tommy 2727