Carthagofrik
FD HBK Medlem
Har inte min Garmin 760 kvar längre. Skall köpa ny men vet ej vad som är bäst nu någon som kan tippsa vad jag skall köpa
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vad menas med GPI filerna
Kan man få in Bordatlas bilder också?
Jag använder min Ipad med programvaran Igo Primo. Alldeles för dyr om du bara vill ha en GPS. Men för mig ersätter den min dator också under resorna. Mycket smidigare än en vanlig lapptop. Kolla in mer här: http://www.husbilsklubben.se/forums/t44759/
Var hittar man IGO primo för nedladdning?
Mvh erik.
Om en garmin 3790t koster 2090,-kr, er dette tilsammens med gpi filerne, det snappeste billigste alternativ, ingen merkostnader, kanske lifetime mapuppdate.
Köbe smartphone+nav apper och andet, runder 6—7000kr , spar disse 5000 och ha en bra semester
Kanske om nogle år, smartphone-tab er blevet mere internationale i brugskostnaderne![]()