Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
TIPS!!!
Oftast lönar det sig att läsa tråden från början, så man vet vad den handlar om, istället för att bara läsa sista inlägget!!!!
Man slipper då onödiga inlägg i tråden som detta och det föregående!
Det är inte VAD VI GÖR som är det viktiga i det här sammanhanget, utan vad folk UPPLEVER ATT VI GÖR som gör att det väcks ont blod.
Ett tips: Var sparsam med användandet av versaler när du skriver. Det kan uppfattas som skrikigt och oförskämt.
Blir inte samma resultat då misstänker jag. Eller kan det vara så att det finns folk som sköter sina bilar?VARFÖR kan man inte ta en bil från "gatan" som är i det skick som en normal bil är i när man gör reklamen ?? Nejdå man tar en bil som är i ett glänsande skick blank som en spegel ?????
Revolutionerande vet jag inte, finns ju liknande på marknaden sedan tidigare. Tyckte det blev ett bra resultat och lättarbetat samt att jag upplever den effektiv och dryg. Du får en vax hinna på lacken där skiten inte sätter sig fast. Men mitt tycke som sagt.Saknar fortfarande svar på vad som är så revolutionerande med detta tvättmedel
Han kan läsa och han har gjort exakt enligt anvisningarna!Det är inte ett rent vax utan en försegling. Wax kan du få en fet hinna på om du inte arbetar in medlet. Förseglingen blir en klar hinna men dock klibbfri. Ska inte förkasta produkter då man inte läser bruksanvisningen. Men han kan läsa den här
![]()
02434000 SONAX Xtreme Spray & Seal
Glans och skydd på några få minuter. Bara spraya på våt bil och skölj av!Effektiv försegling av lack, krom och plast, snabbt och enkelt efter biltvätten.SONAX Spray and Sealwww.sonax.se
Du skrev 30:-, men det fattas en nolla eller?Blev rent som ett proffs gjort det och lackskyddad för 30:- istället för 5000:- som senast.. Personligen så kommer inte jag lämna in husbilen för lackförsegling mer. Dvs om den inte behöver en riktig grovrengöring, men lär inte behövas..
Du läste rätt. 3-4 sprut per kvm. Är inne på mitt 5:e fordon på samma flaska och klarar en till. Som sagt tycker jag det är drygt och lätt applicerat. Kanske snålar men man ser på fordonet var du sprutar och täcker bra. 300:- för en flaska tror jag mig sett.Du skrev 30:-, men det fattas en nolla eller?
Till bodelen, såpa. Till lack såpa som grund och sedan hårdvax.@Jocke A
Vad rekommenderar du eller din ”pöjk” till våra husbilar?
Jag läste det här: Sonax Extreme Spray and SeelInga problem med det. Ännu. Vart läste du det??
Till bodelen, såpa. Till lack såpa som grund och sedan hårdvax.
För testa Extra noga så provade på framrutan igen och tycker mig inte se problemet med att inte se ut eller dimmigt synfält.Jag läste det här: Sonax Extreme Spray and Seel