Vi har i flera år sett på TV genom att strömma via mobilt bredband och dett har fungerat oklanderligt
Förra veckan bröts anslutningen och jag fick SMS att tilldelad surf var slut, vi hade då ca. 100 GB kvar. Ringde kundtjänst och fick besked att man uppdaterat tjänsten och något hade gått fel, men nu var det fixat
Igår hände samma sak och såklart händer detta när kundtjänst är stängt
Gick in på Min Sida och bläddrade fram och tillbaka. Upptäckte att det fanns en ny inställning ”Fördelning av surf”, här ställer man in hur mycket var ock en får använda och alla reglagen stod på nästan 0. Ställde upp dessa och nu funkar allt
Förra veckan bröts anslutningen och jag fick SMS att tilldelad surf var slut, vi hade då ca. 100 GB kvar. Ringde kundtjänst och fick besked att man uppdaterat tjänsten och något hade gått fel, men nu var det fixat
Igår hände samma sak och såklart händer detta när kundtjänst är stängt
Gick in på Min Sida och bläddrade fram och tillbaka. Upptäckte att det fanns en ny inställning ”Fördelning av surf”, här ställer man in hur mycket var ock en får använda och alla reglagen stod på nästan 0. Ställde upp dessa och nu funkar allt