TeknikLasse
HBK Medlem
Känns inte som en permanent lösning.Går det inte att sätta demonterbara gångjärn på befintlig lucka och demontera före infart
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Känns inte som en permanent lösning.Går det inte att sätta demonterbara gångjärn på befintlig lucka och demontera före infart
Hej på er!
Vi saknar ca 3-4 cm för att komma in i garaget...
Idag sitter det en Mini Heiki som bygger 105 mm över tak på vår plåtis Dreamer D55.
Jag har hittat en lucka "Omnivent Klar 40x40 cm" som ser ut att bygga 78 mm över tak.
Någon som vet någon som är ännu lägre och "kompatibel" med dessa?
Det är bortplockat. Tack för tanken.Hej Du skriver att det är en i-balk i taket men är det inget karmstycke där?
Leffe
Tack men länken fungerar inte?Leta efter din lucka här, ta en i taget https://www.husbilsklubben.se/forums/resources/categories/länkbibliotek.30/ och hittar du inte bland dessa så finns det nog inte.
Inte jag heller LeffeJag förstår/fattar inte hur han ska göra med I-balken?