• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!

Kylskåp helt svart

Greger66

HBK Medlem
Kommun
Enköping
HBK-Nr
10921
Medlemskap
2027
Hej
Skulle starta upp bilen ikväll efter den stått sedan i oktober, slog igång värmen och sen provade starta kylskåpet, inte ett liv i det, har en adria sonic -15 rmd 8505 kylskåp, hittade en 25 a säkring på EBL:en men den verkar inte vara trasig men bytte för säkerhets skull, någon som har något tips, finns det fler säkringar ?

Med vänlig hälsning/Greger

Hej! Om man kör ramvärmen kontinuerligt så se upp. Råkade göra detta och det resulterade i att det gick varmgång i säkringshållaren som satt i en CBE ebl. Det blir en del ström extra också om man står utan ”snuttefilt”.

Hälsningar Sanddammaren
Hej! I manualen till mitt skåp står det att ramvärmen är på 3,5 W så det blir bara knappt 300mA. Inte så mycket ström det...

Tillbaka
Toppen