Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
ILåter intressant
Var köper man den billigast ?
Ja, det tror jag med och en känsla är att GPS-signal får den inte förrän den låser på en satellit! Tyvärr sitter det garantilappar överallt på antennen! Det kliar i teknikerfingrarna....
Med vänlig hälsning,
Selve parabolen på taket har ikke endret seg siden 2003, eldre enn dette skal en holde seg langt unna!Ingen lycka ännu Har börjat kolla på alternativ!
Någon med koll som vet vad man ska kolla på vid ev begagnatköp av tex oyster? Skillnader på årsmodeller/storlekar mm mm??
Med vänlig hälsning,
Lycka till! När du har fått den så skall den monteras.Flera på denna tråden har monterat själva.Vore bra om man fick ta del av för och nackdelar vid montering.VilketTack för den redovisningen, kanon!!
Nu har jag fått svar från kundtjänst och de ska skicka en ny parabol!
Bara hoppas på bättre lycka....