Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag har kört IGO både gamla och nya i 5 år och aldrig haft problem, så jag skulle inte dra mej. Dessutom får så gott som alla hjälp om det skulle krångla av kunniga HBKare. Yttersta undantag som inte lösts...Vågar man börja uppdatera IGO om man inte är den mest kunniga? Om jag förstår rätt så har en del haft lite problem. Har Ipad och Iphone. I båda har det fungerat bra hittills.
Problemet är att det inte finns någon lika bra navigeringsapp att tillgå.Vågar man börja uppdatera IGO om man inte är den mest kunniga? Om jag förstår rätt så har en del haft lite problem. Har Ipad och Iphone. I båda har det fungerat bra hittills.
En vän till oss vill installera IGO. En fråga, måste han först installera gratisversion eller kan man köpa navig. appen direkt och var i så fall?