Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Nu finns det nya Sygic Aura för iPad Helt fantastisk och det bästa vad jag har sett någonsin Mvh.
Norbert
Jag har bekantat mig lite med Androidversionen som finns i en 7-dagars testversion och blev positivt överraskad.
Om iPad- och iPhoneversionen håller samma klass är den klart köpvärd. Synd bara att den inte finns i Europaversion i App Store. Nordic kostar 379 kr.
Worldversionen finns för Android men inte för iPhone i App Store vad jag kan se.
Sygic har också en som heter Mobile Maps Europe (569 kr).
Jag vet inte vad som skiljer Sygig Aura och Mobile Maps men det är samma tillverkare.
Samtidigt surfade övriga passagerare med både vanlig dator, android smartphone och iphone via wifi-uppkoppling mot taben quote]
Hur fungerade detta?-normalt använder man en router att fördela internet - kan du förklara lite mer vad du menar med "via wifi-uppkoppling till taben"?
kan du förklara lite mer vad du menar med "via wifi-uppkoppling till taben"?
Hej undrar om man köper en ipad med wifi-3g kan man använda det 3g abonnemang man har idag i den?
Hej nej jag har bara Huawei E122 USB Modem 3Mobil till att surfa med. Tror du att det skulle funka i en ipad. Det där med navigering till ipad låter spännande min nuvarande börjar bli till åren. Hur bär man sig åt om man vill ha navigering i den och funkar det bra?Det kan du under förutsättning att den inte är låst till någon annan operatör än den du har idag tex Telia, men du bör/ska ändra eller lägga till i ditt abonnemang så du har möjlighet till datatrafik. Annars kan det bli dyrt även i Sverige.
Om det är 3G kort för en datadongel som du avser har du ju redan datatrafiken, men jag är tveksam till hur det fungerar att ringa med.
//Tommy
Hej nej jag har bara Huawei E122 USB Modem 3Mobil till att surfa med. Tror du att det skulle funka i en ipad. Det där med navigering till ipad låter spännande min nuvarande börjar bli till åren. Hur bär man sig åt om man vill ha navigering i den och funkar det bra?
Om det är 3G kort för en datadongel som du avser har du ju redan datatrafiken, men jag är tveksam till hur det fungerar att ringa med. //Tommy
I det modemet har du ett simkort för datatrafik, detta bör du kunna använda i en Ipad, men kolla för säkerhets skull med säljaren, att det funkar, sedan är det vilken operatör som du har idag och vilken som säljer Ipaden till dej. (att den inte är låst)
//Tommy
Nej jag behöver inte ringa med den men kan man surfa som vanligt kolla HBK, epost ,googla ,aftonbladet ,ja söka den info som man vanligt gör med en bärbar dator?
Så du menar att jag skall byta till ett ännu mindre simkort?Javisst, det är det den är till för. De flesta apparna till iPhone (250000) är numera anpassade även till iPad men du får byta simkort till ett micro-sim. Jag skulle förmoda att operatörerna gör detta gratis för att kunna behålla kunderna.