• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Imponerad!

F

F.d. 25168

Guest
Sv: Imponerad!

Så här gör man för att ta skärmdump på en HTC Desire:

Aldrig i livet säger jag, detta borde avskräcka de flesta från att skaffa en Androidlur! I alla fall en HTC

Tror det bare er HTC der inta kan ! Selv Galaxy S kunne ( tryk home samt tilbage samtidigt )

LOL, derfor jag siger du kan inta sammenligne din lur, med en NY Android mobil.

Det svarer til jag sammenligner min Galaxy S2 med Iphone 3 !!!!

och det gör jag inta.
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Imponerad!

Tror det bare er HTC der inta kan ! Selv Galaxy S kunne ( tryk home samt tilbage samtidigt )

Jag såg att det är samma krångliga förfarande på Galaxy S, det är tydligen först på S2 som det går att ta skärmdump. Eller har du följt detta med installering av SDK o.s.v.?
 
F

F.d. 25168

Guest
Sv: Imponerad!

Jag såg att det är samma krångliga förfarande på Galaxy S, det är tydligen först på S2 som det går att ta skärmdump. Eller har du följt detta med installering av SDK o.s.v.?

Kunne inta drömme om at göra som SDK :(

Hold the back button while pressing the power button. virkede out of the box, med min förste Galaxy S !!!

Står sågar i instruktionbogen der fulgte med :)
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Imponerad!

Er ikke dette problemer fra 2.1 og 2.2 utgavene? Tilsvarende for IOS 2 og 3 :D
 
F

F.d. 25168

Guest
Sv: Imponerad!

Er ikke dette problemer fra 2.1 og 2.2 utgavene? Tilsvarende for IOS 2 og 3 :D

Tror du er inde på noget der Knut :)

Skal dog siges at Galaxy S havde 2.1, og der kunne jag :)

Galaxy S2 har 2.3 og ingen problemer, bare nöje :):)
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Imponerad!

HTC tok jo med sitt sære brukergrensesnitt fra sine Windows Mobil telefoner til Android. Mulig dette er kilden til problemene der. Så at HTC nå skulle komme med ren Android på nye telefoner, men hva som skjer med oppgraderinger til gamle har jeg ikke lest.

Var selv supportansvarlig hos en større kunde av HTC på Windows Mobil og brukte en app fra Microsoft som ikke var støttet av HTC for å dokumenter bruk.
 
Toppen