• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

IGO Navigation

leif46

HBK Medlem
Inlägg
211
Kommun
Habo
HBK-Nr
2207
Medlemskap
2024
Hej. Har betalt 319kr för iGO europa hur länge räcker det, är det ett år eller?
 
F

F.d. 22252

Guest
Ja så är det IGO är klart bäst men i spanien var den inte riktigt uppdaterad fast de verkar bygga mycket nytt där senaste flugan är rondeller inte som trafikplats utan mera som farthinder. Sen har jag lärt mej att man inte ska ha så bråttom att byta färdväg vid varning om trafikolycka eller trafikstockning, det har ofta varit borta när jag kommit dit.
Misstänker att deras betal tillägg för trafik bygger en del på återkoppling från andra gps som läser positionen regelbundet.
 

Olle Bylund

FD HBK Medlem
Inlägg
39
Kommun
Ovanåker
HBK-Nr
12024
Medlemskap
2022
Det tar lite tid när halva Europa skall laddas ned till 5 enheter men vad gör man inte för att uppdatera världens bästa navigeringsapp. Tur att man har volym 200 GB per månad.
Hej, kan du hjälpa mig. Min onlinesökning har slutat fungera. (Senaste uppdatering på IGO navigation och iPad)
Med vänlig hälsning, Olle Bylund
 
Toppen