• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbilshund?

Tony o Tina

HBK Medlem
Inlägg
66
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
1268
Medlemskap
2028
Sv: Husbilshund?

En riktig Husbilshund är en Jack Russel.
Våran egen Rambo älskar att åka bil och umgås med andra hundar var vi en träffar dom
han är idag 1,5 år gammal, och bryr sig ej om om det är en caming, ställplats eller en parkeringsplats, vi har lite att och lära oss av våra husdjur
 

Bilagor

  • DSC01618.JPG
    DSC01618.JPG
    4,2 MB · Visningar: 2
F

F.d. 24477

Guest
Sv: Husbilshund?

Vi har en Leonberger tik :wub: 50 pannor och kräver en del pälsvård. Är i stort sätt alltid i vägen, men hon är otroligt snäll, och vi älskar henne ändå.
 

Bilagor

  • 2012-05-17 15.45.29.jpg
    2012-05-17 15.45.29.jpg
    848,9 KB · Visningar: 2

BerntMgn

HBK Medlem
Inlägg
818
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
262
Medlemskap
2024
Sv: Husbilshund?

VovVov Jag gillar Husbils åka. Lite trisst med alla sprutor som jag får ta eftersom Husse o Matte o jag gillar åka långt bort o länge. Nyss hemkommen från Kroat
ien o i våras var vi i Spanien. Jag är en Schipperke o väger 5,4kg o nyss fyllda 10år Husse säger att jag snart åkt 10000mil.
 

Per och Agnetha

FD HBK Medlem
Inlägg
212
Kommun
Håbo
HBK-Nr
9517
Medlemskap
2023
Sv: Husbilshund?

En Tibetansk spaniel är en underbar husbilshund. Gillar att åka bil och sitta i cykelkorgen och först ska hon vara på cykelturen annars låter hon.Härliga långpromenader gillar hon också. Men allra bäst är att ligga och slappa i sängen
 

Bilagor

  • 102.JPG
    102.JPG
    179,4 KB · Visningar: 3

skoogis

HBK Medlem
Inlägg
1.040
Kommun
Trosa
HBK-Nr
364
Medlemskap
2026
Sv: Husbilshund?

Våran nyfödda, har nu hoppat ombord, hunnit vara med i en Höst vecka med en resa i husbilen. Ja han är 4 år, en om plasering, Funkar mycke bra.
Imorgon har det gått två veckor. Foto Hamburg v-43 Ställpatsen Ja parkeringen i hamnen.
 

Bilagor

  • 2012 sommar höst 215.JPG
    2012 sommar höst 215.JPG
    668,3 KB · Visningar: 0

Stig Andersson

FD HBK Medlem
Inlägg
1
Kommun
Tibro
HBK-Nr
6425
Medlemskap
2022
Sv: Husbilshund?

Hej. Vi har en Kerry Blue Terrier. En underbar ras som vi tycker har alla de egenskaper som vi tycker en hund ska ha. Kan vakta om det behövs men är därför inte skällig. Och framför allt han hårar inte.
 

algutsrum210

HBK Medlem
Inlägg
52
Kommun
Mörbylånga
HBK-Nr
4125
Medlemskap
2024
Sv: Husbilshund?

Håller med att en Tibbe är idealisk lagom stor nyfiken och rolig.Vår är bara åtta månader ock trivs väldigt bra att åka husbil.
 
Toppen