Sv: Gratis, FON-trådlösa Internetuppkoppling i husbilen
Hej från 559
Köpte en Skype telefon och i den skulle det ingå en La Fonera.
Fick skriva flera gånger och påtala till FON att jag ville ha det jag betalt för !
Men numera ligger allt i samma förpackning.
Men det kan ta tid för tillverkaren av La Fonera för dom hinner inte med att tiillverka dom i takt med vad som beställningar ramlar in och FON är lite dåliga på att skriva och tala om det för kunden.
Kolla in på det svenska FON forumet, där får ni info på svenska !
Ni kan ju tänka er hur många La Fonera som skall ut till kunder som får det gratis.
Man får nog ta det som det är och ha lite tålamod innan den dyker upp och om så inte är fallet så får man skriva och påtala detta och så löses nog problemet som i mitt fall.
Ha det bra med FON och som i vårat fall vi är nöjd med FON för jag har verkligen haft nytta av det i USA.
Och bara en grej till, Ni som nu har FON hemma sätt upp det så dom som kommer till er spot vet vad som gäller.
Har varit runt i Malmö och sett att flera inte riktigt fått till det och döpt sina FON spots som sig bör :-(
Dom som nu kan, kan väl kanske hjälpa dom som inte riktigt kan få till det.
Ni som känner att ni inte kan få till det riktigt var inte rädda för att fråga om hjälp !
Jag kommer gärna hem och fixar till det om ni känner för att det inte är rätt det ni inte fått till.
Var utanför en FON Spot i förra veckan och där hade man inte fått till det med nya namn så det var MyPlace och FON_AP
Tror att den som ägde La Foneran bad mig att flytta mig för att han skulle backa upp med sin bil för att lasta en massa påsar han burit ner i trapphuset. Numret var 19 på gatan om du känner igen dig

Jag satt i en bil som det stod JEDE på hela sidan av bilen.
Have FON and take care på era resor.
Nu väntar jag på min dekal så att jag kan klistra på den på min husbil och visa att jag är en HBK medlem.
FON dekal sitter det redan en !!!