Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Detta är inget problem med iPhone/iPad. Tvärtom bidrar aktiverat wifi till att batteriet varar längre.
Trots att den fortfarande uppdateras borde du ha jämfört med en iPhone som inte är drygt 3 år gammal.
Samsung Galaxy s3 har ändå gått om Iphone i försäljning och android ökar i popularitet.
iPhone 5 står nu för 48,1 procent av alla sålda smartphones i USA. Android har tappat och står nu för 46,7 procent. Hur stor andel av dessa som är Samsung S3 förtäljer inte historien.
Men det är ju självklart och gäller alla telefoner, men bara när du jämför wifi mot direkt internetuppkoppling?!![]()
Resten af verdenen kan lide android, også galaxy s3 selv svenskerne mobil.idg.se/2.1085/1.450799.
Om det nu har någon betydelse så är din uppgift från maj.
Mycket har hänt sedan dess, tex iPhone 5.
Som jag tidigare nämnt har jag beställt en Samsung Galaxy med Jelly Bean enkom för att jämföra de senaste prylarna och operativsystemen. Jag kommer att jämföra på samma sätt som med tidigare utgåvor. Alla vet hur det gick då!
Om jag kan påverka min omgivning att skaffa de lämpligaste telefonerna/plattorna och apparna att använda i husbilen känner jag en viss tillfredsställelse. Det är alltför många som låter sig övertalas av munviga försäljare att skaffa fel prylar.
Jo begränsningarna består utav att jag måste få min små appar godkända innan de går att använda av mig och mina vänner, om jag inte Anv Android.
Eftersom jag har många vänner som är duktiga på just skriva kod blir det en del små roliga appar som vi gemensamt använder. Senaste appen var en enkel liten app för att remota en webcam på ett gemensamt ställe.. Och i Android är det mycket lättare att göra som man själv vill.
Samt att jag moddar min lur med tex Cyanogen mods för att jag tycker det är roligt och ibland tom bättre än orginal systemen. Senaste Gelé bönan från samsung för S3 kör jag just nu, och den verkar vara helt ok.
smaken och användningsområdena är olika för oss alla, jag gillar att gå mina egna vägar. Finns det ingen väg så gör jag en..
/Freddy
Trots att den fortfarande uppdateras borde du ha jämfört med en iPhone som inte är drygt 3 år gammal.
iPhone 5 står nu för 48,1 procent av alla sålda smartphones i USA. Android har tappat och står nu för 46,7 procent. Hur stor andel av dessa som är Samsung S3 förtäljer inte historien.