• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!

FOLKSAM

Kan inte förstå varför det är så dyra försäkringar för många. Jag har TRE KRONOR genom banken betalar med rabbat 4620-: /år
HB ADRIA CORALL 2011

LF Bergslagen, 2007 Concorde Liner, 10 ton, 10 meter.
12 000 per år, med möjlighet att obegränsat antal gånger ställa av bilen till garageförsäkring.

Kom dock ihåg att jämföra priser mellan oss i forumet är meningslöst.
Premien påverkas mer av var och hur man bor, ålder, andra försäkringar i bolaget mm, än vilken bil som skall försäkras.

Jag fick höjning från 9000 till 14000 denna månad. Kollade runt övriga stora bolag och fick pris från 22000 o uppåt. Då ingår heller inte reseförsäkring 185 dagar samt obegränsade dagar utanför Sverige.
Så för oss inget annat alternativ, fortfarande billigast.

Tre Kronor är ju helägt dotterbolag till Folksam så det kommer nog att jämna ut sig :)

Tillbaka
Toppen