Zlatko Schneberger
HBK Medlem
Självklart, det är bara svenskarna som vill och betalar dom priser.5 tyskar där jag står nu (gratis). Dom är tydligen inte intresserad av svenska ställplatspriser. Dynamisk prissättning?
Självklart, det är bara svenskarna som vill och betalar dom priser.5 tyskar där jag står nu (gratis). Dom är tydligen inte intresserad av svenska ställplatspriser. Dynamisk prissättning?
Kan nog variera, vi övernattade på Lagunen i Malmö för ett par veckor sedan och då var det minst 30 tyska ekipage och kanske sammanlagt 5-6 svenska och norska bilar. Vår tyske granne sa att det stått mycket om denna camping i tyska tidningar så därför är så mycket tyskar. Jag tror inte att det har så mycket med pengarna att göra utan hur tyskarna vill uppleva naturen/vildmarken, detta har man inte möjlighet till i hemlandet på samma sätt.Självklart, det är bara svenskarna som vill och betalar dom priser.
Skåne och västkusten är nog inte så representativt. Där är alternativen få.Kan nog variera, vi övernattade på Lagunen i Malmö för ett par veckor sedan och då var det minst 30 tyska ekipage och kanske sammanlagt 5-6 svenska och norska bilar. Vår tyske granne sa att det stått mycket om denna camping i tyska tidningar så därför är så mycket tyskar. Jag tror inte att det har så mycket med pengarna att göra utan hur tyskarna vill uppleva naturen/vildmarken, detta har man inte möjlighet till i hemlandet på samma sätt.
Hej5 tyskar där jag står nu (gratis). Dom är tydligen inte intresserad av svenska ställplatspriser. Dynamisk prissättning?